Świąteczne etykietki do prezentów (5 szablonów do druku)

wtorek, grudnia 15, 2015

etykiety na prezenty

Po zapakowaniu prezentów przydałoby się je podpisać. Święty Mikołaj musi w końcu wiedzieć komu dokładnie ma wręczyć przygotowane paczki, żeby piękne czerwone bokserki w renifery nie trafiły w ręce zasadniczej w poglądach cioci:)

Chcecie mieć ładne etykietki na zrobione przez siebie prezenty? Wybrałam 5 najbardziej moim zdaniem interesujących szablonów. Wystarczy pobrać i wydrukować (po kliknięciu w zdjęcie) najładniejsze Waszym zdaniem wzory etykietek.

5. 

etykiety na prezenty

4. 

druk etykiet na prezenty

3.

jak podpisać prezenty druk

2.

podpisy do prezentów do druku
1.

prezentowe etykiety z imionami pobierz





You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajne zestawienie :) z uwagi na brak kolorowego tuszu w drukarce, spróbuję podobne zrobić ręcznie :) mam nadzieje, ze wyjdą ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam kolorowej drukarki, wydrukowałam etykietki na szarym papierze i wyglądają naprawdę fajnie.

      Usuń
    2. też dobry pomysł! :)

      Usuń
  2. Fajne zestawienie :) z uwagi na brak kolorowego tuszu w drukarce, spróbuję podobne zrobić ręcznie :) mam nadzieje, ze wyjdą ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, lubię proste wzory i takie też starałam się umieścić w zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images

Pinterest

Chcesz się z nami skontaktować zapraszamy do pisania na Facebook lub kontaktu drogą mailową: sarazlotkowska@gmail.com

Subscribe