52 pomysły na prezent z okazji Dnia Dziecka (dla dzieci w każdym wieku)

środa, maja 18, 2016

zabawki z okazji dnia dziecka

Mam wspomnienie z dzieciństwa, które przypomina mi, że Dzień Dziecka jest ważnym dniem. Na ten dzień czekałam każdego roku. Moja Mama sprawiała, że był to dla mnie dzień wyjątkowy. Każdego roku otrzymywałam prezent i prawie zawsze było to coś o czym marzyłam. Nie wiem skąd ona wiedziała, że akurat o tym marzę. Może zwyczajnie Matka wie takie rzeczy? Ten dzień kojarzy mi się z lodami. Mama zawsze częstowała mnie dużą porcją moich ulubionych waniliowych i śmietankowych lodów. Może pamiętam to, dlatego że był to początek sezonu na lody, a może te lody smakowały inaczej. Jedno wiem na pewno Dzień Dziecka jest dla niego ważny i tak go też traktujemy. Warto w tym dniu obdarować nasze dzieci czymś o czym marzą. 

Część rodziców uważa, że najważniejszy jest wspólnie spędzony czas. Jasne, ale czy dziecko o tym marzy? No jeśli marzy to nie najlepiej świadczy o rodzicach. Wspólny czas to coś naturalnego. Dla dziecka to coś czego potrzebuje każdego dnia a nie w dniu święta. Fajnie ten dzień spędzić wyjątkowo i skierować całą uwagę na dziecko. W miastach odbywają się w tym dniu liczne imprezy plenerowe z atrakcjami dla dzieci, może to być ciekawy pomysł na wspólne wyjście i zabawę. Po szaleństwach na świeżym powietrzu warto pójść na obiad do restauracji (żeby rodzice nie spędzali czasu na przygotowywaniu posiłku), albo po prostu zaoferować coś czego nie serwujemy naszym dzieciom codziennie. Może gofry z owocami, a może właśnie lody. Bez względu na to jak zaplanujecie świętowanie tego dnia, fajnie wręczyć dziecku jakiś upominek. Niech to będzie coś co go ucieszy. Wasza córeczka pała miłością do kolorowych koników Pony, dajcie jej konika Pony. Może maluch marzy o tandetnym stroju policjanta, niech go otrzyma. To jego dzień i może mieć swoje marzenia, a Ty rodzicu jesteś od tego aby spełniać (choć niektóre) marzenia swoich dzieci.

Jeśli jednak nie macie pomysłu na prezent. Albo macie pomysł ale gubicie się w ofertach. Świetnie trafiliście. Przygotowałam dla Was propozycje prezentów dla dzieci w różnym wieku.



Dla nieco starszych



Dla starszaków


prezent na dzień dziecka






Jeśli uważasz, że inspiracji wciąż za mało zapraszam do wpisu Zabawki na pierwsze urodziny i Prezenty dla 3-latka. Na moim blogu znajdziesz recenzję wielu ciekawych zabawek i książek, które również mogą być świetnym prezentem dla dzieci.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Flickr Images

Pinterest

Chcesz się z nami skontaktować zapraszamy do pisania na Facebook lub kontaktu drogą mailową: sarazlotkowska@gmail.com

Subscribe